dimarts, 15 de desembre del 2009

Barri de Sants


Avui s'han presentat moltes exposicions d'entre elles la meva. Una que m'agradaria destacar és la de la Sonia i l'Anna que parlava sobre un llibre de la Lucía Etxebarria anomenat "Yo no sufro per amor". Aquesta exposició m'ha fet pensar sobre la meva autoestima i m'ha fet adonar de moltes coses que no m'havia fixat abans. Un altre que vull destacar és l'exposició de Germans feta per la Cristina, la Joana i l'Albert. En aquesta, vull dir que m'ha encantat la dinàmica de l'exposició oral i sobretot del tema que parlaven.
Avui s'han fet tantes exposcions que no acabaria de destacar totes les que m'han impactat o agradat molt.
Com ja esmentat abans, també hem fet la nostra exposició; per tant això vol dir que he passat una mica de nervis perquè tot estigui perfecte, però crec que amb la quantitat d'exposicions que estic fent en aquest semestre ja m'estic acostumant a la sensació de nervis^^.
La Marta Garcia, la Silvia Génova i jo (Mireia Pérez) hem fet el nostre treball de territori sobre el barri de Sants.
Per mi ha estat un treball interessant perquè no coneixia molt aquest barri i m'ha ajudat a tenir una mica més de cultura sobre la ciutat on visc.
També, ha estat interessant fer el treball amb la Marta, ja que no la coneixia tant com a la Silvia.
Bueno, espero que al nostre "jurat" també li hagi agradat la nostra exposició tant com a nosaltres. =D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada